Mengapa berpaut pada kenangan, sedang impian boleh digapai

02 April 2012

Aku, Hubby dan Dia.

Assalamualaikum dan selamat malam.


Entry aku kali ni aku nak story pasal apa yang berlaku dua hari yang lepas. Bagi aku menyeramkan, tapi sangat menggembirakan.
??
Macam mana tu ya?
Sebenarnya dua hari yang lepas aku telah pun dipertemukan dengan seseorang yang aku segani la juga.


*berdebar-debar lak aku buat entry ni*


Memang sebelum ni aku teringin nak jumpa dengan dia, nak kenal dia.
Tapi bila masa tu dah tiba.
Aku takut. Aku segan. Aku gembira.
Masa berjumpa tu memang tidak dirancang dan masa tu terlalu singkat bagi aku.
Sesingkat mana masa tu, aku tetap happy. Dan aku hargai masa tu.
Entah bila lagi aku dapat jumpa dia.


"Maksu!"
Itulah yang hubby aku panggil dia.
Aku pun panggil dia macam tu.
Sebab dia Maksu hubby, dan juga akan jadi Maksu aku satu hari nanti. Insya-Allah.
Aku sendiri tidak tahu apa yang membuatkan aku dengan dia dapat berjumpa dalam keadaan yang tidak lah dirancang oleh mana-mana pihak. Aku mahupun hubby.


Apa yang penting, aku gembira dapat jumpa Maksu! hehe :)
Harap-harap lepas ni dapat lah jumpa Maksu lagi.
ツTerima Kasih Kerana Sudi Baca Cerita Kita! Like if Suka!ツ

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?

Simple Blogger. All Right Reserved by AinNuraini