Mengapa berpaut pada kenangan, sedang impian boleh digapai

06 April 2012

DANBO yang Comel!!

Assalamualaikum.


Hari ni aku cuma ingin bercerita tentang 'dia' yang baru aku tahu akan kewujudannya dan dia yang teramat-amat comel.
Sebenarnya, aku baru tahu pasal dia yang comel tu.
Tapi hubby cakap, dia tu dah lama wujud. Mungkin cuma aku jak yang tak tahu (ketinggalan zaman la pula).


Aku suka tengok dia. Aku suka semua nya yang ada pada dia. 
Kepala.
Mata.
Mulut.
Telinga.
Tangan.
Kaki.
Hidung? Haha, 'dia' tak ada hidung la......


Dia tu pandai bergambar tau. Dia pun pandai ambil gambar.
Memang comel. Sangat comel.
Dia boleh jadi ayah, boleh juga jadi ibu.
Sebab dia ada anak. Anak yang comel sangat-sangat.
Dan dia juga ada pasangan. Sama lah macam aku.


Kadang-kadang dia snap gambar sendiri.
Kadang-kadang dia snap gambar dengan pasangan dia.
Kadang-kadang dia snap gambar dengan anak dia.
Kadang-kadang dia snap gambar dengan family dia.
Dengan siapa pun dia snap gambar, di mana tempatnya, dia tetap comel.


Jom kita tengok dia yang comel tu.












































hah. itu lah dia yang comel tu!
Nama dia, DANBO.
Comel kan??
ツTerima Kasih Kerana Sudi Baca Cerita Kita! Like if Suka!ツ

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?

Simple Blogger. All Right Reserved by AinNuraini