Mengapa berpaut pada kenangan, sedang impian boleh digapai

11 March 2013

Sebelum Cerita Kita Bermula


Assalamualaikum
(^_^)

Starting ~ Jangan Tinggalkan Aku.
Mungkin aku terlalu menyayangi semua yang ada padamu. Kerana kau membuat aku bererti. Hingga aku tidak dapat menjauh dalam setiap langkahku. Aku ingin kau di sini. Hingga akhir usia ku kau tetap menjadi yang terbaik untuk diriku. Aku takut engkau tinggalkan diriku. Mencuba mencari cinta selain cinta yang kuberikan. Aku takut engkau patahkan hatiku. Membuat aku semakin terluka dan tak akan pernah termaafkan.

Klimaks ~ Di Mana Hatimu.
Inilah akhir cintaku. Inilah akhir kisahku. Setelah kau jauh tinggalkan aku. Tak bisa ku melupakanmu. Tak bisa aku tanpamu. Tak pernah aku rela kau tinggalkan aku. Tiada ku sangka kau berubah. Aku tak percaya kau membagi cinta. Tahukah kau betapa sakitnya. Kau membagi cinta kerana dia. Tak pernah ku cuba melupakanmu. Mengapa kau buat luka hatiku. Sekian lama aku menunggu kasih di mana hatimu.

Ending ~ Aku, Kau dan Kenangan.
Saat kau membuka pintu hatimu. Mungkin aku telah jauh meninggalkan dirimu. Dari kenanganku. Rasa kecewaku padamu. Memang kau yang terindah. Yang pernah tercipta. Namun bukannya kau harus sia-sia kan aku dengan segala tingkahmu. Rasa kecewaku padamu. Biarkan lah aku mengembara jauh. Menghapus luka kecewa kerana cintamu. Jangan kau sesali kenyataan ini. Kerana aku bahagia lepas dari jeratmu.

Rasanya ada yang tahu apa yang ain cuba sampaikan dalam entry kedua ni. Sebenarnya yang kat atas-atas ni adalah lirik lagu je. ‘Copy n Paste’ ok :D Setelah dikaji selidik, lagu-lagu ni sangat membawa maksud yang mendalam untuk orang macam ain ni. Untuk yang starting tu, ala-ala fall in love gitu. Manis bagai ! Bila dah masuk klimaks tu kira dah terputus lah semuanya. Time tu sakit je rasa. Dan ending of the story yang simple nak share, aku, kau dan kenangan :’)

Ok, ni je lah entry yang pertama dan terakhir untuk kisah lepas ain bersama yang dulu. Kisah sebelum Cerita Kita bermula. Past is past !

ツTerima Kasih Kerana Sudi Baca Cerita Kita! Like if Suka!ツ

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?

Simple Blogger. All Right Reserved by AinNuraini